27 June 2008

hidup baru ku sudah bermula...

Aku sangat seronok skang nie...aku rase aku dah jumper wanita yg selama nie mmg ada ciri2 yg ku mahukan.....die ni sangat besh...
aku first time jumpe die....
just berkawan jew...
but dah lame2 kiterowg kawan....
aku mula terasa aku sukan akan die.....
tapi aku tak taulah samada die rase begitu jugak....
tapi aku mmg serius suka die...kalo tak jumpe die sehari pergh cam moody jew kan...hurm.....skang nie aku try nak cari jalan untuk wat pengakuan berani mati kat die...tapi aku tak tau camne...hurm....tengah cari jalan...hurm..ahahahha

hidupku skang....semakin hari semakin besh...semakin hari semakin sonok...
aku happy dengan dunia aku skang nie......
hurm.......
hhhuhuhuhuuhuhuh......
lagi aku dah jumpe gadis yg aku bebetul suka.....
lagi bertambah sonok hidupku dan bertambah happy aku.....
SONOK GEGILA!!!!!!!

No comments: