11 July 2008

kawanku indah..



mereka kawan aku yg paling sempoi....
ada satu lagi member wa tapi wa takder die nyew gmbr lah....
kechik namenye...
die ok...layan pale kuat nganjing yg penting...
tapi besh kawan ngan die...

ok2.....biar aku introduce sowang2 yer....
yg pki sweater baxx tue..namenye rizal(pagoda)
dah hampi 2 tahun aku ngan die kawan...
besh kawan ngan die....
seorang yg pendiam tapi bile dah layan pale short...
agak kegilaan jugak lah yer...
slalu wat kejew yg gegila ngan die....

next..yg pki baju krs tue...
namenye sama ngan aku...
hakim......seorang yg jiwang dan sensitive....
madah nagis jew ngan awek die...
papew pown...
besh gak dapat kawan ngan die...
ku dah kawan ngan die dah 1 tahun....

last but not least....lokman.....
seorang yg tak takut pada cabaran...
panas baran cam aku jugak...
mmg kalo ada salah sowang kiter gaduh ngan dak2 agas...
kitew akan tolong menolong....
besh dapat kawan ngan die...
dah 1 tahun wa kawan ngan die......

mereka semua kawan karib ku dikala susah dan senang....
sowi yer kaum wanita...
mereka semua udah berpunye./..
ahahahha......

mereka rawks..!

No comments: