17 August 2008

die hanya seorang

hurm...aku mau citew pasal salah seorang wanita yg paling aku sayang kat dunia nie termasuk lah dengan ibu ngan nenek aku..uhuhu...name die fatin amira..hurm..hampir 2 bulan aku ngan die bersama...dan dalam masa dekat 2 bulan tue lah aku rase bahagia sangat-sangat...hurm..die banyak ubah hidup aku kearah kebaikan...allhamdulilah sekurang2 nye leyh bimbing aku mase kelak...hurm..die juga seorang pendengar yg baik..uhhuhu..tu yang buat aku sayang kat die tue...ape masalah aku banyak aku citew kat die...kesian die kena dengar aku nyew masalah...hurm...die suke cubit aku..uuhuhuh...sakit wo die cubit..tapi takper..die cubit aku pown ada sebab..supaya aku tidak menggeluarkan kata2 yg agak kurang sopan didengar...kebaikan untuk aku jugak..so kena terima...uhuhhu....hobi die same ngan aku "tido" uhuhhuhu...die suka warne hijau....huuhhuhu...dan tak skew warne pink..huhuhuhuh...die bukan seorang yg hypocrite....bagus aku suka care die....hurm....ramai yang kate die sombong...pesanan aku kepada mereka yg berkata syg aku nie sombong "jangan tafsir sesuatu buku tue hanya pada kulit jew..bace isinya dulu baru tau ok kew tak"...
hurm.....aku harap die orang yg terakhir aku syg dalam dunia nie dan takder owg lain(termasuklah ibu ngan nenek aku)...kepada sesiape yg rase-rase cam nak mengatal ngan die tue...hurm..pesanan dari aku "kalo ko nak makan kayu besbol kew,kaki size 11 kew free silalah kacau die" akan ku kasi ko makan...hurm...aku sayang die dowh!
hurm...
doakan aku ngan die kekal hingga bebila...
hurm...
sekian.......
bubye

nashru

No comments: