19 September 2008

aku kemalangan...

uhhuuh....aku mau citew....hesh....kejadian baru belaku semasa orang lain sibuk sembahyang jumaat...manakala aku jalan-jalan di luar....ari ni aku tak g solat....alasan nye malas...syg aku marah aku...uuhuhuh...sowi syg....huhuhuhuhuh...tadi mase baru sampai umah...adush letihnye badan....
hurm..igt nak rehat jew kat umah....tapi setelah beberapa minit kemudian...arep(member) datang umah...ajak jalan-jalan...aku pown layan jew pale dierowg.....mase orang islam lain g solat..aku jalan-jalan..tulah kan..tuhan nak kasi pengajaran kejap jew....
hesh...mase tgh pusing...si arep ni punye banggan bin jendol...
bawak laju-laju...pastu leyh tekan brek ngan jayanye....tekan cam nak tekan padle drum....hesh...
dgn secara sepantas kilat..aku terbang cam superman diatas tar....uuhhuhu...nasib baik muka aku ok lagi..ahahaha....uhhuhuuh...tulah kan...pengajaran bagi aku tak g solat jumaat..uhhuhuuhuh
nasib baik aku disahkan selamat..kalo tak..tak raya wo taun nie....hhuhuhuhuhu

papew pown stunt aku wat tadi memang baik...ahahahha

sekian...


awek aku cantik bile pakai kebaya..suka tengok die pakai kebaya....

No comments: