01 December 2008

jam 3:13AM

ketika aku tulis post ni...aku baru saje balik dari jumpe abg-abg aku ngan adik bradik aku iaitu abg atan,bro wan,erry,wawan,dan ejai.ada hal sikit yang kiterowg bincang pada perjumpaan tadi..erm..tadi baru aku tau..kebolehan aku bermain snuker telah pown berkurang..aku kalah ngan abg atan..sangat hampa perasaan aku tadi..erm...mlm ni aku biarkan syg aku sorang-sorang..erm..aku sebersalah kat die..aku dah janji kat die yang aku takkan ketepikan die..

tapi aku rase mlm ni aku dah ketepikan die..aku sebersalah..tadi dvd kesayangan die rosak..aku tak tau nak wat camna..aku tgh bincang ada hal skit mase tue..aku terus lagi rase sebersalah..bile die ckp dvd die rosak..erm..sebab aku biarkan die sorang-sorang mlm ni die bosan..dan sebab die bosan die nak tgk dvd tue..dan die hampa dan sedih bile dapat tau mlm ni yg dvd die tu rosak..erm..aku sebersalah..kalo aku tak biarkan die sorang-sorang mlm nie..mungkin die tdo dgn rase tak sedih mlm ni..

hurm...mlm ni aku tak call die..erm..aku cam nak call die tadi..tapi bile check kedit aku..tggl singgit..erm...lagilah aku rase cam sebersalah...kalo aku stay umah aku dapat tepon die..erm...

sori syg...sya dah mungkir janji sya sekali lagi...erm..sya tau sya byk wat salah kat awk...
erm..sori syg....

aku balik umah pada jam kira-kira 3:04 AM erm..pale aku masih pening smpi skang nie...pening memikirkan hal-hal yg tadi dibincang...erm..panadol gua dah telan 2 biji tadi..hesh..tapi masih pening lagi..erm..skang aku takleyh nak tdo..aku tak tau kenapa...hesh....erm...

mungkin aku rase:
-sebersalah
-byk pikir
-dah lewat sgt untuk tdo

erm...itulah jewlah ape yg aku nak smpikan pada waktu skang ni...semoga korang baca dengan ihklas...

p/s:syg...sya syg awk...erm...sori syg..saya ketepikan awk mlm nie..sori syg.....

sekian

nashru

No comments: