05 December 2008

oraits..?!

tagged from sayang aku

7 Fakta tentang Aku

1. aku jejaka tampan
2. budAk-budak panggil aku itek,boboy,nashru,hakim,dan adek bile ngan keluarga
3. aku sedang paning memikirkan masalah bertimbun cam bukit tinggi.
4. aku sukakan duit. hahahhaha mata duitan
5. aku sayangkan keluarga , fatin amira dan katil aku.
6. aku tidak suka budak perangai yg mcm sialan peringkat yg mmg betul-betul elok dipanggil siallah
7. aku inginkan kereta yg besar,ingin kan duit yg banyak,ladang penternakkan itek,dan lesen menembak owg
7 perkara menakutkan aku di dunia
1. lipas(ouh sungguh benci)
2. katil aku hilang
3. hilang ibu aku dengan syg aku
4. kehilangan indentiti diri
5. tak dapat makanan
6. kena rogol atau sewaktu dgnnye(ahahahha..gile!)
7. mimpi buruk

7 lagu buat masa sekarang
1. malique feat. najwa-kau yang punya
2. love story - taylor swift
3. cookie jar - gym class heroes ft. the dream
4. jason mraz feat colbie callait-lucky
5. womanizer - britney spears
6. sesungguhnya-ungu
7. love lockdown-kanye west

7 perkara selalu disebut
1. ciot..?!
2. huhu
3. hek ko!
4. bapak ko.!
5. mak ipin!
6. kejadah nyew..?!
7. unta!

7 perkara yg amat bernilai
1. ibu
2. fatin amira(syg aku)
3. ayah
4. katil
5. Handphone
6. wallet
7. kad pengenalan

7 pertama kali dalam hidup saya
1. pertama kali drive kereta/bawak moto secara harammm dan laju
2. pertama kali pki handphone 3310 kena kutuk
3.
pertama kali bawak basikal jatuh owg gelakkan.
4. pertama kali tgk owg ketawa kan kambing mengembek
5. pertama kali melatah depan mak cik counter(aku bukan lembut)
6. pertama kali rasa masakan melaka besh
7. pertama kali masuk bilik aku berkemas(masa syg aku bersihkan)

7 orang bertuah sambung tag ini
* sapew-sapew jew

No comments: