20 August 2008

hidup ku hari nie yang Bausan

hesh....hari ini hari yang membosankan bagi aku...hesh....awal-awal pagi lagi dah wat aku badmood....hurm....aku nak kuar umah pown tak kasi(ayah aku)...heshh...ape benda alah lah...aku bukannye anak gadis yg hendak di simpan dirumah wat jeruk....igt aku apew...anak patung apew...aku rase sebesalah sgt kat die...walaupon die ckp takper..tapi bagi aku aku dah mungkir janji..dan itu satu kesalahan....aku di ajar untuk supaya tidak dimungkir janji..tetapi aku di suruh mungkir janji....hesshh...susah lah mau ckp...dunia dunia....hesh...sebagai tebusan aku mungkir janji kat die...aku teman die ari nie satu hari o9....kecian die...ari ni die mkn sowang-sowang...hari nie die bausan...hari nie die tinggal sowang kat umah...ni semua sebab aku..patutnye die bersama ngan aku hari nie....hesshh...sebersalah dowh aku kat die.....hurm....walaupon die ckp takper..aku tau die amat kecewa bile aku ckp kat die tak jadi keluar...banyak beb aku dah plan nak wat pew ngan die ari nie...abesh plan gua semua hancus....hesh...hurm..
papew pown disini secara kesimpulan nyew...hidup aku hari nie memang totally bausan....hesh....
BAUSAN..BOSAN..BORING...
sekian

nashru


ini 2 orang budak bakal jadi macam aku.....my juniors..ahaha...eman ngan ajat..
terjal cam aku...

No comments: