22 August 2008

myspace ku....

ahahaha...aku tak tau pew mau story...hurm..oklah...aku story pasal first time aku masuk dalam ini dunia myspace na....ahahahha,...aku tak tau dulu-dulu myspace ni ape jadah..ahahah...seperti biase kakak aku yg kenalkan aku dgn ini penda alah...hesh...first time aku join ini myspace..pergh!! aku ckp..sangat membosankan....hesh...kawan 2-3 kerat jew...hesh bosan-bosan...dah lah idup aku ni membosankan...pastu kawan lak yg bosan kan..hesh...bosan kuasa dua dowh!...ahahahahha..aku mengambil masa yg agak lame jugak yer untuk sesuaikan diri di myspace...uhuhuhuh akhirnya...sudah aku berjaya sesuaikan diri di myspace
byk gak lah kawan aku skang nie...huuhuhuh.....kurang skit bosan aku....uhuhuhuhuh...besh...dapat kenal ramai orang....macam-macam orang ada...ada yg lembut..ada yg lawa...ada yg kepala short cam aku..hesh..huuhuhhu...
kesimpulan nye disini..myspace ada lah pekara yg bagus..mengeratkan hubungan silaturahim....bukan anak cik rahim blakang umah aku..tapi persahabtan yg lebih erat...hurm...
ahahahha......

sekian...
myspace rawks!!!!

nashru
pada sesiapa hendak add aku di myspace:
nashru_hakim@yahoo.com

No comments: