17 October 2008

myLalink

name die FATIN AMIRA binti ZULKIRNAIN.....bersama dengannye sejak tanggal 6/7/08....aku sayang die..:pandaGeli_08:die sgt besh....selama kitew bersama...aku tak pernah pown rase bosan dgn die.....aku paling pantang bin benggang bile saPEW usik die..:puteh_15:kacau die kew....sapew lu nak kacau awek gua.....aku tau syg aku comel....jeles pew.....hurm...uuhhuhuuh....aku sgt bahagia dgn die.......bile aku tgh angin pastu aku jumpe die jew...terus angin aku secara gear autonye turun....huhuuh...papew pown die mmg baik..tapi aku tak suke time die monyok(muka agak comel time monyok) ..uhuhuhuh....:mBerangan: hurm...aku harap die yg terakhir dlm hidup aku...insyaallah...doakan aku ngan die bahagia yea.....:minimo_03:



Heartaku sayang die...die aku munye..jgn amik die dari akuHeart

No comments: