20 October 2008

isninku...

satu hari dihari isnin...tepat pada jam 7.30...selepas aku bangun dari tido lepas solat subuh...aku mandi..dan bersiap-siap utk berjumpe dgn syg aku..hurm...sampai disana..aku pown dengan kaki yang agak gatal ingin berjalan-jalan..pergi wat tawaf satu taman kat situ..huhuhuuh...mase aku jalan..aku terserempak dengan dua ekor anjing..uhuhuh..aku pown cam biase...dup dap dup dap..ahaha..aku ikut kate syg aku"awk wat bodo jew" aku pown laku pekara yg sedemikian...allhamdulilah die tak kacau..uhuhuh...sebelum aku jumpe syg aku..aku g singgah rumah meber baik aku(ejal)..die dah nak berangkat ke bali esok..hurm..tinggal kan aku sowang-sowang kat sini...hurm...sempat lah die pesan kat aku suyh tengok-tengok kan awek die..dan suyh aku jaga diri..uhuh..rintihan hati jap tadi...selepas itu..aku g jumpe syg aku..aku tak tahu yg die tak sewhat...sepatutnye kiterowg g bando..tapi aku risau tengok die..dan aku tak sampai ati nak ajk die jugak...kesihatan die lebeyh penting dari perasaan aku..walaupon ketika itu perasaan aku rase kecewa..tapi aku tak salahkan die pown..bukan nye die tau yg die sakit hari nie...hurmm..lepas breakfast dengan die...aku anta die balik....setelah itu..aku g lepak kat warung mamak yang bernama osman..huhuhuhuhu...aku lepak situ..minum teh ais sambil baca komik...uhhuuh...setelah selesai ngeteh..aku g 7E sat...g beli air kegemaran aku root-bir frost..uhuhuh....lepas itu aku g tepi jalan..tahan teksi dan pulang....setibanya aku di rumah...terus menggambil laptop kesayangan aku..dan o9 sehingga kepetang...overall hidup aku ari ni aku takleyh nak kate ape kan...korang sendiri leyh nilai bertapa bosan nyew hidup aku hari nie..uhuhuh...kawan yang lain..huh...semua nye ngan program bersama tersyg dierowg..huh!...hurm.,...papepown..aku tak salahkan syg aku..bukan sebab syg aku aku badmood hari nie...aku pown tak tau knapew aku hari ni muram jew muka...

pape pown...
yg penting hari isnin nie hari yg 50-50 bagi aku..
gembira campu negatif...
uhuhuh...

sekian
nashru

No comments: