22 October 2008

rabu yg indah

Hari ini aku ngan syg aku menghabiskan mase ptg kitew di rumah aku...weh! stop sat...tolong jgn pikir lain na...aku ngan die tak wat papew...sapew pikir lain..mmg ada something wrong kat otak korang...huhhuuh...selasa mlm..aku mcg syg aku...suyh lepak umah aku..sebab suyh die tolong aku kemas bilik aku....pastu tadi...die kemas bilik aku...fuh-yoh..mase kiterowg tgh kemas...baru aku sedar "mak aih...ini bilik kew tempat pembiakan habuk"uhuhhuuhuh....kesian syg aku...smpi terbatuk-batuk die kemas...setelah dah abesh mengemas...wah! baru aku dapat bernafas dan dapat melihat bertapa indah nyew bilik aku sebenarnyew..uhhuuhuh....tapi aku tengok bilik member aku..semua cam bilik aku...ada yg lagi teruk lagi...standardlah..bilik owg bujang mmg camtu...bukan malas nak kemas...cuma takder mase...lebeyh mementingkan hal hidup dari bilik...alah bilik bile-bile leyh kemas...uhuhuhuh

selepas kitew menggemas bilik...kitew berdua bermain game ps2...uhuhuh..bermain game "need for speed;pro street" agak malu....tak pernah aku lawan ngan kawan aku kew..ngan sapew-sapew kew game nie(semua series need for speed) aku kalah...tapi..syg aku telah memecah kan record peribadi aku..pergh...3 kali kalah berturut-turut tue...malu dowh aku..uhuhuhhu...die lawan ngan aku rilek jew...tengok-tengok die dah menang...3 kali tue..uhuhuhuh...argh!!!!

uhuhuhuh...tapi..aku sungguh bahagia hari nie..dan aku tersenyum kegembiraan....hari rabu aku yg indah dan gembira boleh aku kata kan....aku sungguh seronok hari nie...


-di kidnap dari blog sayang aku...uhhuuhuhuhuh-

p/s;sori sayang...bilik sya serak..... :D

No comments: