03 November 2008

aku player..!?

heh! aku sungguh berapi sesiapa yang mencop aku sebagai player..sebagai kaki ayat pompuan..sebagai kaki pompuan...one word untuk mereka lancau!....ape igt aku ni ape...hesh...smlm time aku chat ngan syg aku...ada lah dak ni(budak ex skula aku) tak perlulah aku ckp skula manew dengan namenyew....aku takmo memalukan die..die chat ngan aku..dah lame tak borak ngan aku...sejak skula dulu..aku pown layan lah...pastu die nak tengok gambar aku...aku pown kasi lah..dan die menanya kan satu soalan yg membuat aku terus hilang mood pada masa tue..."bapew ramai awek ko skang?" pada mulannya aku masil cool lagi...selepas itu die menanya kan soalan yg lebih kurang sama berkaitan dgn itu..aku panas jew..aku pown sound die...die leyh ckp "ko kan player" bapak ko!..panas sungguh aku mase tue...kan dah kena maki free ngan aku smlm..hesh...

suka aku ingat kan disini..aku hanya ada sorang jew sayang..dan beliau bernama fatin amira fullstops...dan tiada sapew lagi dah...aku sayang die sorang jew..dan die jew sayang aku..dan aku takmo cari lain,tak minat nak cari lain,dan takda langsung niat nak membuat kan sayang aku kecewa..sebab aku sayang kat die..dan pada sesiapa manusia yang menggatakan aku ni seorang kaki pompuan atau player..aku rase korang bodo atau pown korang jeles tgk aku hansem sgt...uhuuhuh...ape-ape pown..sayang aku ada satu jew..dan aku takkan buat die rase kecewa dan terluka...aku sayang die sowang jew...jadi kepada sesiapa gadis yang ada niat nak ngurat aku..pesanan dari aku "takyah lah wat pewnat ko jew nak ngurat aku...aku tak suka pown..jgn membazirkan waktu ko"..skali lagi aku nak tegaskan disini aku bukan PLAYER!

sekian terima kasih

NASHRU


sayang die sampai bile-bile

No comments: