09 November 2008

hidup memang palat

Frown aloha~ semua..sori lah aku dah lame tak post blog..uuhhu..takder pew nak tulis lah..otak banyak fkir terus takder idea mau tulis apewThumbsDown . :mHihi: aku pown tak tau mcm ane mau ckp ape yang jadi kat idup aku sejak 2-3 hari nie..hesh..:mSurrender: hampir putus asa jugaklah aku..nasib baik aku ni jenis yang susah putus asaStickingOutTongue huuhhuhu...masalh orang yang tak ada kena menggena lam idup aku pown,tu pown aku nak kena fikir jugak..hesh..Sick parah beb aku camgini..:mSad: aku harap sangat bulan 11 ni habis dengan begitu pantas..sebab bulan 11 ni lah bulan banyak masalah bagi aku..masalah datang mcm air terjun wo!..LargeGasp

sori lah kat pembaca blog aku...blog aku skang sudah semakin bushan...:puteh_25:aku tau...aku mintak maaf sangat kat korang semua...dan aku ingin mengucapkan terima kasih kepada korang semua..sebab sudi membaca blog aku..aku akan try untuk ceriakan blog aku....:minimo_41:aku janji kat korang...pas masalah aku satel..aku akan makeover blog aku...huhuuuh

sekian sahaja coretan aku kali ini..sori sangat-sangat kalo ia amat membosankan...:mSad:

nashru

No comments: