15 November 2008

bernama sahabat

:minimo_32:kawan..tak semua setia pada kawan nyew..tak semua sanggup hadapi susah bersama kawannye..erti persahabatan yang sebenar amat susah hendak dicari..:mStudy:tetapi ia memang wujud..kite kesusahan:mCubit: berapa ramai kawan kite yang hadir untuk same dengan kite mencari jalan penyelesaian masalh kitew..tak kew kebanyakaan kawan kite akan :mGuilty: . erm...aku dah alami bagaimana rase nyew diri aku tak diperlukan lagi..dengan cerita masalah aku kepada 2-3 owg rakan ku yang beriaksi hanya :mHaha: ketawa kan aku setelah dapat tahu masalah aku..aku tak salah mereka juga..mungkin mereka tidak percaya aku ada masalah kot..sebab aku selalu lepak ngan dierowg aku akan ceria sentiasa:mGelak: huhuuhuhu..salah aku juga selalu simpan masalah..ehe..tetapi aku dapat rasekan bile kawan aku mendengar masalah aku dan mereka hanya ketawa kan saje...perit aku rase..kawan yang aku tolong..mase aku susah die ketawakan aku...aku bukan cakap kawan aku semua begitu..tetapi ada 2-3 owg begitu..tapi takperlah aku tak kesah....


:mRempit:tapi aku nak tekan kan kat sini..kawan itu penting..hargai lah kawan kite macam kite hargai barang yang kite syg..biarlah kawan kite tue jahat kew..tak ambil kesah pasal kite kew..tapi kite kena jugak harga die...bukan senang kite nak dapat kawan yang betul-betul ada dengan kite bile kite dalam pelbagai situasi...jika kite sudah dapat kawan macam tue..tolong lah jaga mereka..dan hargai mereka..susah kite nak dapat kawan yang begitu...
:look:hurm...aku pown takder papew lagi nak ckp..aku agak merepek membebel kali ni pada post aku...ahahahha..tapi bukan aku nyew post semua merepek kew..uhhuhu..tapi aku ingin tekan kan skali lagi...kawan itu penting.....

LipsareSealed sekian LipsareSealed

nashru


kawan aku yang sangat yang terbest!!

No comments: