24 November 2008

noVember yang teruk..

yea.sesungguhnye bulan sebelas aku taun 2008 ini adalah bulan yang paling teruk bagi aku..hesh..nak tau sebab ape.??bulan sebelas taun ni macam-macam masalah datang ziarah aku..aduss..dari masalah kecik sampai masalah besar..naik kemutu kepala aku memikirkan nye..

tak sabar aku nak tgglkan masalah aku..bile november ni nak abes nie...tak sabar NAK MASUK BULAN 12....huhuhu....bulan 11 ni duit aku abis,bulan sebelas ni masalah yang tak dpt hendak aku nyata kan kat sini belaku..tapi mmglah..sesungguhnye bulan 11 taun ni bulan paling mcm haprak! lam hidup aku...aku harap bulan sebelas taun-taun aku yang akan datang tak macam ni lagi....dan aku harap disember nanti aku happy....

sya nak mintak maaf kat awk syg...sebab sya byk nyusahkan awk bulan nie...
sori syg.......

erm.....

sekian...


p/s:post merepek aku tau...


nashru

No comments: